A szövet festés újítója – CP COMPANY


A kezdetek


1971-ben rengeteg fontos esemény történt a világban, például az Apollo-14 küldetés során ismét a Holdra szálltak az amerikai űrhajósok, megjelent a Led Zeppelin IV. albuma, és John Lennon ikonikus Imagine lemeze is ekkor jött ki a piacra. Szintén ebben az évben alapította meg Massimo Osti a Chester Perry márkát. Miután Massimo grafikus tervező volt, így hamar
megtalálta a cég saját stílusát. Rengeteg olyan eszközt használt a kommunikációban, mely a viszonteladóknak adhattak ajándékként, például cégjeles kisautót, plakátokat, stb. A cég által forgalmazott pólók, dzsekik, rövidnadrágok nyomtatott mintáihoz olyan módszert alkalmazott, melyet akkoriban csak papírnyomásnál használtak. Folyamatosan kísérletezett
az új festési eljárásokkal.

1973


Ebben az évben sikerült úttörő módszerrel kifejleszteni, mely segítségével a nyers vagy fehér színű ruhadarabokat, csak a gyártás utolsó lépéseként festik a kívánt színre. Így a divat változására sokkal jobban tudtak reagálni. Többféle szöveten, roston kísérletezett Massimo és munkatársai, míg sikerült elérni a legjobb eredményt.

1978


Massimot a Chester Perry névhasználat miatt perelni akarták, ezért úgy döntött, hogy CP Company-ra változtatja a cég nevét. Ez kiváló döntésnek bizonyult, hiszen hamarosan a modern olasz divat legrobbanásszerűbb és legbefolyásosabb cégévé vált, az olasz értelmiség és művészvilág alapvető márkájává nőtte ki magát. A márka 45 éve úttörő szerepet játszik a katonai, munka- és sportruházat modelljeinek, az élvonalbeli olasz szövetek ötvözésében.

1979


Jelentős termékfejlesztés történt ebben az évben, hiszen ekkor készült el az alpinisták kabátjának városi kabáttá alakított változata. A kabát pótolhatatlan alternatívája lett a gyapjú kabátnak. A korábban nylonból készült kabátokat, rendkívül könnyű és puha gabardinnal helyettesítették. Ezt az anyagot még tovább kezelték, így vízállóbbá vált a szövet.
Massimo mindig is az újjítás, a forradalmi megoldások híve volt, így az évek során egyre több érdekes modellt készített. A kifordítható dzsekik, a rejtett kapucni a sportos és a katonai dzsekik sajátossága volt, azonban ezeket az elemeket átültette az elegáns fazonú, gyapjú kabátokba is.

1987


Ismét mérföldkőnek számít ez az év a cég életében, hiszen ekkor két új anyagot sikerült kikísérletezniük, a gumi lent és a gumi gyapjút, melyek a természetes gumi bevonatok révén új felhasználási lehetőségeket biztosít a sportruházat területén. A 90-es évek végén a városban élő férfiak védelmére helyezték a hangsúlyt. A parkákhoz tartozó fülvédő, a laptop zsebek, a vízálló szövetek, mind ennek a stílusnak az alapelemei. A
2000-es években kopásálló, szakadásálló anyagok, hihetetlen erős anyagok kerültek felhasználásra kiegészítve az egyedi festési technikájukkal.
Szinte már védjeggyé vált a CP Company számára az a részlet, melyet a parkákon láthatunk, a kapucniba épített repülős szemüveg. A kabátba beépített szemüveg tényleg teljesen egyedivé teszi a a kabátok megjelenését.
Webáruházunk kínálatában megtalálhatod a CP Company néhány modelljét.