Mitől különleges és egyedi a C. P. Company minden terméke?

Biztosan felmerült már benned a kérdés, hogy a C.P. Company ruhadarabjai miért ennyire népszerűek az igényes férfiak körében. Ahhoz, hogy erre a „titokra” fényt deríthessünk, először meg kell vizsgálnunk a márka mögött álló aprólékos szenvedélyt. A cég modelljei a híres színfestési és újrafestési technikával készülnek, amely utánozhatatlan gyártási folyamat eredménye, ezt másutt nem találhatjuk meg. A C.P. Company által megbízott laboratóriumokban egyesítik a tudományt és a művészetet, hogy új gyártmányokat és mintákat hozzanak létre a világhírű férfi ruhatervező márka számára, a modern divat határait kitolva. 

A híres C.P. Goggle dzseki több mint 30 éve került ki először a varrodából, így érdemes ennek a modellnek történetével is foglalkoznunk cikkünkben. Eredetileg Massimo Osti, a C.P. Company alapítója jelentett ki: „Azt akartuk létrehozni, ami még nem létezik”, és úgy döntött, hogy áthelyezi a mindennapi felsőruházat stílusának határait. A kabátot eredetileg a klasszikus olasz Mille Migla terepjáró versenyre tervezték, és a hadsereg által használt gázmaszkok inspirálták. Innovációt keresve Osti egyesítette a szemvédelem és a kényelmes, stílusos versenyöltözék aspektusait. A végeredmény most a világ egyik legismertebb kabátja. 


1980-as évek óta a C.P. Company tovább bővült. A márkák közötti együttműködések egyre népszerűbbek a nagyon ruhaipari cégek körében, és nem szokatlan, hogy a C.P. Company más márkákkal összekapcsolódva egyedi és korlátozott kínálatot biztosítson a rajongók számára. A C.P. Company olyan helyzetben volt, hogy lehetősége volt együttműködni többek között az Adidas, a LEFORM, a Patta cégekkel. A jó minőségű anyagok egyedülálló, felismerhető stílusával nevet szerzett magának a cég a divatiparban, de bizonyos szubkultúrában is.

A C.P. Company a brit futballszurkolók alkalmi kultuszklasszikusává vált. Hasonlóan más nagy nevekhez, mint például Stone Island, Adidas és Fred Perry, a C.P. Company modelljei is gyakorta láthatóak az alkalmanként összegyűlő tömegben. Ez a rajongói tábor óriási növekedést tett lehetővé az elmúlt néhány évtizedben. A férfi ruházat funkcionalitása ugyanolyan fontos, mint a stílus, és a C.P. Company megtalálta a tökéletes egyensúlyt a kettő között, biztosítva, hogy minden elem divatos és tartós legyen.


Természetesen a cégnek nemcsak a 90-es évek futballdrukkerei jelentik a vásárlói réteget, hanem növekvő igény van termékeikre a fiatalabb generáció részéről is. A márka modelljei jól kiemelkednek a tömegből és könnyen felismerhetőek, így akik büszkék a megjelenésükre, azok számára mindig az elsők között lesz a C.P. Company bármely modellje. A jelenlegi termékválaszték az alkalmi luxusra fókuszál, a városi és sportruházattal a középpontban, amely évszakról évszakra változik, mégis mindig időtlen. 

A 2019-es kollekcióban a modern sziluettek, klasszikus kapcsok és festett szövetek ügyes kombinációja továbbra is a mindenki számára követendő mércét állít fel. Folytatódik az innovatív, modern szövetek, például a Nycra és a Chrome használata és fejlesztése.