Az USA légierejének egyik igazán eredményes egysége a 95. vadászrepülő század. 1942-ben alakult meg az egység Lockheed P-38 Lightnings repülőgépekkel. A második világháború idején a századot Észak-Afrikába, Algériába telepítették, ahol először a repülőtereket és a hajózási útvonalakat támadó ellenséget bombázták, majd amikor véget ért az észak-afrikai hadjárat, Olaszország lett a fő támadási célpontjuk.
A támadások során minimális veszteségeket szenvedtek el az egység katonái, szemben a tucatnyi ellenséges repülőgép veszteségével. Miután több sikeres támadásban is részt vettek, a megtisztított olasz területekre tették át székhelyüket 1943-ban. Itt feladatuk volt a nehézbombázóknak nyújtott támogatás és a védelmet is ellátták a már felszabadított területeknél.
1944-ben a század részt vett a romániai Ploesti olajfinomítói elleni támadásban, ahol minden repülőgép 1000 fontos bombát és egy 300 gallonos gáztartályt szállított. A második világháború végére az egység több mint 400 ellenséges repülőgép elpusztítását tudhatta magáénak. 1945 szeptemberéig, a békekötésig maradtak Olaszországban az egység tagjai.
A háború utáni időszakban a 95. vadászrepülő század az észak-amerikai területek védelméért volt felelős, az egész csapatot Alaszkába telepítették. Az osztag repülőgépeit folyamatosan modernizálták, 1959 szeptemberében Convair F-106 Delta Dart repülőgépek kezdték meg működésüket az egységnél. A kubai rakétaválság idején ezek a gépek voltak hadrendbe állítva, melyeket akár nukleáris rakétákkal is felszerelhettek. A világ leggyorsabb repülőjeként, akár percek alatt is úton lehetetett vele a katona teljes felszerelés mellett. Az Atlantic City Nemzetközi Repülőtéren álltak 24 órás készenlétben, várva az azonnali parancsokra. Szerencsére nem került sor bevetésükre, így később visszatértek az Andrews Légitámaszpontra.
Később a század F-15-ösöket kapott, melyeket már a tervezés folyamán teszteltek a tapasztalt pilóták. Az évezred forduló után a Légierő vezetése szembesült a terrorizmus elleni globális háború igényeivel és a légierő költségvetésének csökkenésével. Így az elöregedett F-15-ös flottát nyugdíjazták, 2010. szeptember 21.-én inaktiválták a 95. vadászrepülő századot. 2013-ban azonban Lockheed Martin F-22 Raptor gépekkel újra indították a század működését.
Az Alpha Industries ennek a legendás egységnek állít emléket az MA-1 TT Hood Patch kabátjával, melyen a híres koponyás felvarró is helyet kapott, a század szlogenjével együtt, „Death with finesse” .